Strona główna » Pomoc » FAQ »

FAQ

Jakie produkty dostępne są w sklepie xwall.pl?

- tapety flizelinowe

- fototapety flizelinowe

- naklejki

- plakaty

- rolety drukowane

- kolekcje dla dzieci Osito

- produkty pokrewne na indywidualne zamówienie

Jak zamówić nasze produkty?

Jeśli chcesz kupić fototapetę, roletę lub plakat, wgraj lub wybierz z naszej galerii zdjęcie, z którego chcesz stworzyć nadruk. Następnie wybierz materiał do wydruku, inaczej mówiąc - produkt, który Cię interesuje (parametry z prawej strony zdjęcia). Dopasuj wielkość produktu i wykadruj zdjęcie tak, jak Ci się podoba. Cena pojawia się pod ustawionymi przez Ciebie parametrami. Teraz kliknij przycisk ‘do koszyka’, a następnie przycisk ‘zamawiam’. Strona przeniesie Cię do koszyka, gdzie wypełnisz dane do wysyłki i sposób zapłaty.

Jeśli chcesz kupić tapetę lub produkt z kolekcji Osito postępuj podobnie jak powyżej.

Jeśli chciałbyś coś zmienić w produkcie, kolor rozmiar wydrukować na innym materiale, zadzwoń lub napisz do nas.

Jaki jest termin realizacji?

W przypadku wszystkich produktów poza roletami, 3-4 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty,  (choć staramy się szybciej) + czas dostawy

w przypadku rolet 5-6 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty + czas dostawy

w przypadku zamówień indywidualnych, czas ustalany indywidualnie z klientem

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Mogą państwo skorzystać z systemu płatności typu PayU, PayPal lub zapłacić tradycyjnym przelewem

Niestety nie oferujemy płatności za pobraniem, ponieważ produkty wykonywane są pod indywidualne zamówienie i należy zapłacić za nie przed realizacją zamówienia.

Czy dostanę potwierdzenie złożonego zamówienia?

Tak. Automatycznie generowana wiadomość przychodzi od razu po złożeniu zamówienia na podany w formularzu adres email. W nim znajdują się szczegółowe informacje dotyczące tego właśnie zamówienia.

Zauważyłam(em) błąd w moim zamówieniu. Co teraz?

W takim przypadku można złożyć zamówienie ponownie, wybierając poprawne opcje oraz wpisując właściwe informacje w formularz, a następnie wysłać do nas wiadomość z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia, podając jego numer.

Zmieniłam(em) zdanie i już nie chcę tego produktu. Co mam zrobić?

Wystarczy napisać do nas wiadomość podając numer konkretnego zamówienia. Zamówienie zostanie anulowane jeśli nie zostało wcześniej opłacone i przesłane do realizacji.

Gdy wpisuję swoje wymiary, na zdjęciu pokazuje mi się ramka. Co ona oznacza?

Tą „ramką” jest kadr, który można wydrukować z danego zdjęcia przy podanych rozmiarach. Podając swoje rozmiary, mają one odpowiednie proporcje. Jeżeli proporcje zdjęcia są inne, na zdjęciu pojawia się kadr określający obszar zdjęcia, który można wydrukować przy podanych proporcjach. Kadr można przesuwać i zmniejszać. Można wybrać również fragment zdjęcia.

Czy fototapety drukowane są z zakładkami czy bez?

Wydruki produkowane są bez zakładek, jednak wykonujemy wydruki z określoną szerokością zakładek na życzenie klienta.

Otrzymałam(em) uszkodzony produkt. Co mam zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt. Przyjmiemy reklamację produktu, jednak potrzebujemy dokładnego opisu problemu wraz z wyraźnymi zdjęciami uszkodzeń. Rozpatrujemy reklamacje w ciągu kilku dni , a następnie przesyłamy naszą odpowiedź wraz z propozycją rozwiązania problemu.

Czy mogę zamówić fototapetę z własnego zdjęcia?

Tak, oczywiście. Wystarczy załadować zdjęcie przez przycisk "Załaduj własne zdjęcie" tuż pod banerem, który znajduje się na naszej głównej stronie. W ten sposób można sprawdzić każde zdjęcie, na jak duży wydruk pozwala, a wtedy ewentualnie zamówić je jako fototapetę, naklejkę lub plakat.