Frequently asked questions

Jaki jest termin realizacji?


W przypadku wszystkich produktów, 3-4 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty, (choć staramy się szybciej) + czas dostawy. W przypadku zamówień indywidualnych, czas ustalany indywidualnie z klientem




Jak mogę zapłacić za zamówienie?


Mogą państwo skorzystać z systemu płatności typu PayU, PayPal lub zapłacić tradycyjnym przelewem Niestety nie oferujemy płatności za pobraniem, ponieważ produkty wykonywane są pod indywidualne zamówienie i należy zapłacić za nie przed realizacją zamówienia.




Czy dostanę potwierdzenie złożonego zamówienia?


Tak. Automatycznie generowana wiadomość przychodzi od razu po złożeniu zamówienia na podany w formularzu adres email. W nim znajdują się szczegółowe informacje dotyczące tego właśnie zamówienia.




Zauważyłam(em) błąd w moim zamówieniu. Co teraz?


W takim przypadku można złożyć zamówienie ponownie, wybierając poprawne opcje oraz wpisując właściwe informacje w formularz, a następnie wysłać do nas wiadomość z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia, podając jego numer.




Zmieniłam(em) zdanie i już nie chcę tego produktu. Co mam zrobić?


Wystarczy napisać do nas wiadomość podając numer konkretnego zamówienia. Zamówienie zostanie anulowane jeśli nie zostało wcześniej opłacone i przesłane do realizacji.




Czy tapety drukowane są z zakładkami czy bez?


Wydruki produkowane są bez zakładek, jednak wykonujemy wydruki z określoną szerokością zakładek na życzenie klienta.




Otrzymałam(em) uszkodzony produkt. Co mam zrobić?


W takim przypadku prosimy o kontakt. Przyjmiemy reklamację produktu, jednak potrzebujemy dokładnego opisu problemu wraz z wyraźnymi zdjęciami uszkodzeń. Rozpatrujemy reklamacje w ciągu kilku dni , a następnie przesyłamy naszą odpowiedź wraz z propozycją rozwiązania problemu.





FAQ

  • Facebook Basic Black
  • Pinterest Basic Black
  • Black Instagram Icon

© 2018 by xwall.pl       e-mail: biuro@xwall.pl      tel.  503 668 861   ul. Zagórska 133 Tarnowskie Góry, Śląsk